Ο Βαγγέλης Ρασσιάς από τη Σπάρτη θα συμμετάσχει στο 27ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

   Ο Βαγγέλης Ρασσιάς από τη Σπάρτη θα συμμετάσχει με το ντοκιμαντέρ του στο 27ο Διεθνές Φεστβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.


   Η ταινία ARCTIC ODYSSEY επιλέχθηκε για το ελληνικό πρόγραμμα του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και θα προβληθεί διαδικτυακά, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του φεστιβάλ.

   Η ταινία θα προβληθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα του Φεστιβάλ και θα είναι διαθέσιμη από τις 7 έως τις 21 Μαρτίου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Σπάρτη ο Βορίδης: ''Δεν βλέπω τις προϋποθέσεις για κόμμα από τον Σαμαρά'' (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Της Φωτεινής Μακεδονοπούλου    Στη Σπάρτη βρέθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός Μάκης ...