Σε κλίμα οδύνης η κηδεία του 39χρονου Βασίλη Καλογήρου - «Σε φαντάζομαι να ζητάς οξυγόνο, όπως τα παιδιά των Τεμπών»

«Να έχετε ευλογία στη ζωή σας», είπε η μητέρα του έξω από τον ναό  
   


   Στον ναό του Αγίου Αχιλλίου Λάρισας πραγματοποιήθηκε η εξόδιος ακολουθία του 39χρονου Βασίλη Καλογήρου, που εντοπίστηκε τη Δευτέρα σε δύσβατη περιοχή του Τυρνάβου, έπειτα από 50 ημέρες αναζητήσεων.

   Τραγική φιγούρα η μάνα του Βασίλη, Σοφία Αποστολάκη. Έφτασε λίγο μετά τις 11 στον ναό συντετριμμένη και πριν μπει μέσα στην εκκλησία ανέφερε: «Να ζήσετε πολλά χρόνια και να έχετε ευλογία στη ζωή σας». 

   Μάλιστα, σε ερώτηση για την ανάρτηση που έκανε «εσείς και το αφεντικό σας τι τέλος θα έχετε;», απάντησε: «Δεν θα σας πω εσάς, δεν είστε αρμόδιοι εσείς για να σας πω. Θα το πω στους αρμοδίους».

   Ο πατέρας του, Κωνσταντίνος Καλογήρου ίδιος επέλεξε να μη μιλήσει και πέρασε εντός της εκκλησίας.

   Συγγενείς και φίλοι, μεταξύ των οποίων και η Μαρία Καρυστιανού, βρέθηκαν στο μητροπολιτικό ναό της Λάρισας θέλοντας να αποχαιρετήσουν για τελευταία φορά τον 39χρονο, με τον θείο του Βασίλη, Γιώργο Αποστολάκη να τονίζει ότι θα βρεθεί ο ένοχος.

   Συγκεκριμένα, στον επικήδειο που εκφώνησε ο πρώην αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και αδελφός της μητέρας του εκλιπόντος ανέφερε: «Θα τα μάθουμε όλα… Δεν θα ησυχάσουμε, θα απαιτήσουμε τη δικαίωση… Θα βρούμε τους ενόχους…».

  «Σε φαντάζομαι να ζητάς όπως τα παιδιά των Τεμπών οξυγόνο και αέρα» συμπλήρωσε ο κ. Αποστολάκης, ξυπνώντας μνήμες από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.

«Να μην μιλάμε για αυτοκτονία»

   Με θερμά λόγια για τον εκλιπόντα μίλησε ο μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου, Ιερώνυμος ο οποίος σημείωσε: «Παιδί συγκροτημένο ο Βασίλης… Είχε συνειδητό βίο εκκλησιαστικό…»

   «Δεν πρέπει να μιλάμε για αυτοκτονία… Οφείλουμε να προσέχουμε τι λέμε Οι κουβέντες του καφενείου μεταφέρονται στο δημόσιο λόγο» συμπλήρωσε ο μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου.

   «Κουράγιο και δύναμη στους οικείους. Έχουν περάσει διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου, όπως και σε πολλούς αλλά σήμερα είμαι εδώ για να αποχαιρετήσω τον Βασίλη», δήλωσε η Μαρία Καρυστιανού.

   Μάλιστα, η Μαρία Καρυστιανού είχε και έναν σύντομο διάλογο με τη μητέρα του Βασίλη Καλογήρου στο νεκροταφείο.

   «Εσείς το πήρατε καμένο, εγώ το πήρα φαγωμένο» είπε η Σοφία Αποστολάκη στην πρόεδρο του συλλόγου των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών.


   Στεφάνια  έστειλαν η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, η πρόεδρος και οι δικαστές του Αρείου Πάγου, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας, ο Δικηγορικός Σύλλογος Λάρισας κ.α., καθώς η μάνα του άτυχου Βασίλη είναι προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

   Παρόντες μεταξύ άλλων στην κηδεία ήταν ο εφέτης ανακριτής Σωτήρης Μπακαΐμης, η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου και η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεονταρή η οποία έκανε τη νεκροψία- νεκροτομή στον 39χρονο Βασίλη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο «Αρχάγγελος της Κρήτης» στο Σαϊνοπούλειο - Θεατρικό αφιέρωμα στον Νίκο Ξυλούρη

   Με αφορμή τα 90 χρόνια από τη γέννηση του Νίκου Ξυλούρη παρουσιάζεται στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο μια υψηλών αξιώσεων παραγωγή.