Στον ναό του Αγίου Αχιλλίου Λάρισας πραγματοποιήθηκε η εξόδιος ακολουθία του 39χρονου Βασίλη Καλογήρου, που εντοπίστηκε τη Δευτέρα σε δύσβατη περιοχή του Τυρνάβου, έπειτα από 50 ημέρες αναζητήσεων.
Τραγική φιγούρα η μάνα του Βασίλη, Σοφία Αποστολάκη. Έφτασε λίγο μετά τις 11 στον ναό συντετριμμένη και πριν μπει μέσα στην εκκλησία ανέφερε: «Να ζήσετε πολλά χρόνια και να έχετε ευλογία στη ζωή σας».
Μάλιστα, σε ερώτηση για την ανάρτηση που έκανε «εσείς και το αφεντικό σας τι τέλος θα έχετε;», απάντησε: «Δεν θα σας πω εσάς, δεν είστε αρμόδιοι εσείς για να σας πω. Θα το πω στους αρμοδίους».
Ο πατέρας του, Κωνσταντίνος Καλογήρου ίδιος επέλεξε να μη μιλήσει και πέρασε εντός της εκκλησίας.
Συγγενείς και φίλοι, μεταξύ των οποίων και η Μαρία Καρυστιανού, βρέθηκαν στο μητροπολιτικό ναό της Λάρισας θέλοντας να αποχαιρετήσουν για τελευταία φορά τον 39χρονο, με τον θείο του Βασίλη, Γιώργο Αποστολάκη να τονίζει ότι θα βρεθεί ο ένοχος.
Συγκεκριμένα, στον επικήδειο που εκφώνησε ο πρώην αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και αδελφός της μητέρας του εκλιπόντος ανέφερε: «Θα τα μάθουμε όλα… Δεν θα ησυχάσουμε, θα απαιτήσουμε τη δικαίωση… Θα βρούμε τους ενόχους…».
«Σε φαντάζομαι να ζητάς όπως τα παιδιά των Τεμπών οξυγόνο και αέρα» συμπλήρωσε ο κ. Αποστολάκης, ξυπνώντας μνήμες από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
«Να μην μιλάμε για αυτοκτονία»
Με θερμά λόγια για τον εκλιπόντα μίλησε ο μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου, Ιερώνυμος ο οποίος σημείωσε: «Παιδί συγκροτημένο ο Βασίλης… Είχε συνειδητό βίο εκκλησιαστικό…»
«Δεν πρέπει να μιλάμε για αυτοκτονία… Οφείλουμε να προσέχουμε τι λέμε Οι κουβέντες του καφενείου μεταφέρονται στο δημόσιο λόγο» συμπλήρωσε ο μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου.
«Κουράγιο και δύναμη στους οικείους. Έχουν περάσει διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου, όπως και σε πολλούς αλλά σήμερα είμαι εδώ για να αποχαιρετήσω τον Βασίλη», δήλωσε η Μαρία Καρυστιανού.
Μάλιστα, η Μαρία Καρυστιανού είχε και έναν σύντομο διάλογο με τη μητέρα του Βασίλη Καλογήρου στο νεκροταφείο.
«Εσείς το πήρατε καμένο, εγώ το πήρα φαγωμένο» είπε η Σοφία Αποστολάκη στην πρόεδρο του συλλόγου των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών.
Στεφάνια έστειλαν η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, η πρόεδρος και οι
δικαστές του Αρείου Πάγου, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας, ο
Δικηγορικός Σύλλογος Λάρισας κ.α., καθώς η μάνα του άτυχου Βασίλη είναι
προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.
Παρόντες μεταξύ άλλων στην κηδεία ήταν ο εφέτης ανακριτής Σωτήρης
Μπακαΐμης, η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου και η
ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεονταρή η οποία έκανε τη νεκροψία- νεκροτομή
στον 39χρονο Βασίλη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου