ΦΩΤΟ: Σε ζεστό κλίμα η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο ΚΑΠΗ Σπάρτης

   Μέσα σε ζεστό και ευχάριστο κλίμα, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του ΚΑΠΗ Σπάρτης, έγινε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των μελών του Κέντρου. 



   Τόσο ο Δήμαρχος Σπάρτης, κ. Μιχάλης Βακαλόπουλος, όσο και ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και Δ.Ε. Μυστρά, κ. Θεοφάνης Λάζαρης, ευχήθηκαν σε όλους τους παρευρισκόμενους καλή χρονιά με πλούσιες δράσεις από το ΚΑΠΗ της Σπάρτης. 

   Αμέσως μετά την κοπή της πίτας, ανταλλάχθηκαν ευχές και ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ισχυρό μήνυμα στήριξης Βακαλόπουλου προς ΙΝΕΒΥΠ στην εκδήλωση ''ManTech fest'' στον Μυστρά (ΦΩΤΟ)

   Εφαλτήριο για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας του Ινστιτούτου Ερευνών Βυζαντινού Πολιτισμού, υπό την υφιστάμενη θεσμική του μορφή...