Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η δημοτική παράταξη ''ΣΠΑΡΤΗ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ'' της Ντίας Τζανετέα

Μέσα σε μια ζεστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα, με τη συμμετοχή πολλών συνεργατών και φίλων, η δημοτική παράταξη ''ΣΠΑΡΤΗ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ'' έκοψε το βράδυ της Κυριακής 16/2 την πρωτοχρονιάτικη πίτα της. 



Η επικεφαλής, Ντία Τζανετέα, εκπέμποντας το μήνυμα ότι το 2025 θα είναι μια χρονιά κρίσιμη για την δρομολόγηση λύσεων σε μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τοΔήμο, έκανε τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και απηύθυνε ευχές.

Τα μέλη της παράταξης, σε κλίμα φιλικό και χαρούμενο είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και σκέψεις για την τοπική αυτοδιοίκηση και να μοιραστούν προβληματισμούς και ανησυχίες για το μέλλον του Δήμου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συλλήψεις για κλοπή ύδατος σε αστυνομική επιχείρηση στο δήμο Ευρώτα

   Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες (25.6.2026) το πρωί, στοχευμένες αστυνο...