Στις επετειακές εκδηλώσεις για τη
συμπλήρωση 200 ετών από τη νικηφόρα Μάχη του Διρού εναντίον των στρατευμάτων
του Ιμπραήμ, που διοργάνωσε με ιδιαίτερη λαμπρότητα ο Δήμος Ανατολικής Μάνης,
συμμετείχε την Κυριακή 28 Ιουνίου, ο Δήμαρχος Σπάρτης, Μιχάλης Βακαλόπουλος.
«Ο Δήμος Ανατολικής Μάνης αποδεικνύει όλα
αυτά τα χρόνια ότι τιμά το παρελθόν, το μεταλαμπαδεύει στα νέα παιδιά και
πορεύεται στο μέλλον», δήλωσε ο κ. Βακαλόπουλος, συγχαίροντας «τον φίλο Δήμαρχο
Πέτρο Ανδρέακο και τους συνεργάτες του», όπως είπε χαρακτηριστικά, για την
επιτυχημένη εκδήλωση.
Ο κ. Βακαλόπουλος αναφέρθηκε στο μήνυμα
της ημέρας, όπως αυτό συμπυκνώθηκε στην ομιλία που εκφώνησε η Υπουργός Εργασίας
και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, ότι οι Έλληνες και η Ελλάδα
μεγαλουργούν μόνον όταν είναι ενωμένοι απέναντι σε δύσκολες στιγμές.
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Μάχης
του Διρού διήρκεσαν μία εβδομάδα και κορυφώθηκαν την Κυριακή με την επίσημη
δοξολογία να τελείται το πρωί στον Ενοριακό Ναό του Αγίου Δημητρίου στον Πύργο
Διρού, Χοροστατούντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Μάνης, κ.κ. Χρυσοστόμου Γ.
Ακολούθησε η επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο της κεντρικής πλατείας, η κατάθεση
στεφάνων, η τήρηση σιγής ενός λεπτού και η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου από τη
Φιλαρμονική των Ενόπλων Δυνάμεων, ενώ το άγημα των Ε.Δ. απέδιδε τις δέουσες
τιμές.
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Δήμαρχος
Ανατολικής Μάνης, Πέτρος Ανδρεάκος, ενώ την Πανηγυρική ομιλία της Ημέρας
εκφώνησε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως.
Ακολούθησαν δρώμενα από τους μαθητές του
Δημοτικού Σχολείου Πύργου Διρού και την Ομάδα Τέχνης & Πολιτισμού του Δήμου
Ανατολικής Μάνης και αμέσως μετά, στον κεντρικό δρόμο, έγινε Παρέλαση Τμημάτων Μαθητών,
Συλλόγων και των Ενόπλων Δυνάμεων.
Παρόντες ήταν, μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής Ν.Δ. Λακωνίας, Αθανάσιος Δαβάκης, ο βουλευτής Ν.Δ. Πειραιώς, Γεώργιος Βρεττάκος, ο ανεξάρτητος βουλευτής Α΄ Αθηνών, Αθανάσιος Χαλκιάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης, εκπρόσωποι των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Λιμενικού, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Λακωνίας, Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπάς, ο Αστυνομικός Διευθυντής Λακωνίας, Κωνσταντίνος Σταματόπουλος και ο Υποδιευθυντής Ζαχαρίας Αγρανιώτης, Αντιδήμαρχοι Ανατολικής Μάνης, οι Αντιδήμαρχοι Ευρώτα και Μονεμβασίας, Αθανάσιος Γρεβενίτης και Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης, αντίστοιχα, εκπρόσωποι Φορέων, Συλλόγων και πλήθος κόσμου.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου