Με τον πρώην Υπουργό Εσωτερικών, βουλευτή Ν.Δ. Μάκη Βορίδη και τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, Δημήτρη Κατσαρό, συναντήθηκε το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Σπάρτης, Μιχάλης Βακαλόπουλος.
Στο πλαίσιο της περιοδείας του στη Λακωνία, ο κ. Βορίδης επισκέφτηκε τον κ. Βακαλόπουλο στο Δημαρχείο Σπάρτης, ο οποίος τον καλωσόρισε, τονίζοντας το διαρκές ενδιαφέρον και την αγάπη του για τη Λακωνία και τη Σπάρτη, αλλά και συγχαίροντάς τον για το έργο που επιτελεί ως Πρόεδρος της Επιτροπής για την Αναθεώρηση του Συντάγματος.
«Δεν είναι αυτονόητο ότι ένας Υπουργός
σηκώνει το τηλέφωνο και ακούει τα θέματα που απασχολούν την Αυτοδιοίκηση, γιατί
εμείς είμαστε στην πρώτη γραμμή και αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα και τις
αγωνίες των πολιτών», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βακαλόπουλος.
Από την πλευρά του ο κ. Βορίδης
ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Σπάρτης για την υποδοχή, λέγοντας ότι «έχει μεγάλη
σημασία να σας στηρίζουμε σε αυτό που θέλετε να κάνετε», όπως είπε, προσθέτοντας
ότι «είναι θεσμική μας υποχρέωση να ακούμε και να απαντούμε στα αιτήματα» και
εάν η απάντηση είναι αρνητική να υπάρχει η αντίστοιχη τεκμηρίωση.
Ο πρώην Υπουργός Εσωτερικών δεν παρέλειψε
να επαινέσει τη νέα Δημοτική Αρχή για το έργο της, λέγοντας ότι «στα χέρια τα
δικά σας εμείς βλέπουμε μια Σπάρτη που έχει πάρει το δρόμο της, σε πάρα πολλά
πράγματα».
Παράλληλα, τόσο ο κ. Βακαλόπουλος, όσο και
ο κ. Βορίδης αναφέρθηκαν στο σπουδαίο έργο που επιτελεί ο, επίσης παρών στη
συνάντηση, Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής
Ελλάδας και Ιονίου, Δημήτρης Κατσαρός.
Ο Δήμαρχος Σπάρτης αναφέρθηκε, ειδικότερα, στην καλή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ του Δήμου και του ιδίου προσωπικά με τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης και στον συμβουλευτικό ρόλο που έχει ο κ. Κατσαρός ως προς διαδικαστικά ζητήματα. Από την πλευρά του ο κ. Βορίδης διευκρίνισε ότι αυτός είναι και ο ρόλος του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης, ο οποίος είναι θεσμικά αρμόδιος για τον έλεγχο της νομιμότητας των πράξεων της Αυτοδιοίκησης, ωστόσο έχει και συμβουλευτικό ρόλο.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν, επίσης, ο Αντιδήμαρχος Άρδευσης, Δημοτικής Αστυνομίας, ΚΕΠ και Δ.Ε. Μυστρά, Θεοφάνης Λάζαρης, η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Ευγενία Σοφού-Παπαστάθη, ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Λακωνίας, Αντώνης Κοκκονός και μέλη της ΔΕΕΠ Λακωνίας.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου