Στην καλοκαιρινή γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ «Διάπλασις», η
οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου, στον χώρο της δομής στη Σπάρτη
με θέμα τη δεκαετία του ’80, παρευρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Λακωνίας
Θεόδωρος Βερούτης.
Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στους ωφελούμενους του
Κέντρου και στις οικογένειές τους, προσφέροντας στιγμές χαράς, συγκίνησης και
δημιουργικής έκφρασης μέσα από τη μουσική, το χορό και ποικίλες καλλιτεχνικές
δράσεις.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας
Θεόδωρος Βερούτης συνεχάρη τη διοίκηση και το προσωπικό του ΚΔΑΠ ΑμεΑ
«Διάπλασις» για το πολύτιμο έργο που επιτελούν και εξήρε τη συμβολή των παιδιών
και των νέων που συμμετέχουν στις δράσεις του Κέντρου.
Δήλωση Θεόδωρου Βερούτη
«Θέλω να
ευχαριστήσω θερμά τη Διοίκηση του ΚΔΑΠ ΑμεΑ “Διάπλασις”, το προσωπικό του και,
πάνω απ’ όλα, τα παιδιά μας, που κάθε χρόνο στις αρχές του καλοκαιριού μας
χαρίζουν μια γιορτή από την οποία φεύγουμε συγκινημένοι αλλά και χαρούμενοι.
Ο χώρος αυτός αποτελεί ένα πρότυπο φροντίδας, αποδοχής και
δημιουργικότητας, προσφέροντας ουσιαστικές ευκαιρίες έκφρασης και εξέλιξης
στους ανθρώπους που συμμετέχουν στις δραστηριότητές του.
Πιστεύω βαθιά ότι η αξία μιας κοινωνίας κρίνεται από την ικανότητά της να
αποδέχεται, να ενσωματώνει και να δίνει χώρο στη δημιουργικότητα όλων των
ανθρώπων, χωρίς αποκλεισμούς.
Παρακολουθώ τη δραστηριότητα του ΚΔΑΠ ΑμεΑ “Διάπλασις” από την πρώτη ημέρα
λειτουργίας του και έχω δεσμευθεί ότι κάθε φορά που θα με καλούν για
οποιοδήποτε ζήτημα, θα βρίσκομαι δίπλα τους, στηρίζοντας το έργο και τις
προσπάθειες που καταβάλλουν.
Εύχομαι καλή επιτυχία στη γιορτή και καλό καλοκαίρι σε όλους».
Ο Αντιπεριφερειάρχης συνεχάρη όλους τους συντελεστές
της εκδήλωσης για την άρτια διοργάνωση και επανέλαβε τη διαρκή στήριξη της
Περιφέρειας Πελοποννήσου σε πρωτοβουλίες που προάγουν την κοινωνική ένταξη, την
ισότητα και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου