ΓΥΘΕΙΟ: Επαναλειτουργεί το Παιδιατρικό Ιατρείο στο Κέντρο Υγείας

   Την επαναλειτουργία του Παιδιατρικού Ιατρείου στο Κέντρο Υγείας Γυθείου ανακοίνωσε η 6η Υγειονομική Περιφέρεια Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας.



   Η επαναφορά της παιδιατρικής κάλυψης καθίσταται δυνατή μετά την πρόσληψη του επικουρικού παιδιάτρου Σταύρου Λυκουσά, καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό που υπήρχε στην περιοχή τα τελευταία τριάμισι χρόνια.

   Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τα παιδιά και τις οικογένειες της ευρύτερης περιοχής του Γυθείου, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε πρωτοβάθμια παιδιατρική φροντίδα.

   Η 6η ΥΠΕ καλωσόρισε τον νέο παιδίατρο, ευχόμενη καλή αρχή και καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Σπάρτη ο Βορίδης: ''Δεν βλέπω τις προϋποθέσεις για κόμμα από τον Σαμαρά'' (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Της Φωτεινής Μακεδονοπούλου    Στη Σπάρτη βρέθηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός Μάκης ...