Tζανετέα για νέο Nοσοκομείο Σπάρτης: Eνα έργο ουσίας για την υγεία στην Λακωνία

   Άνοιξε για το κοινό το εργοτάξιο του νέου Γενικού Νοσοκομείου στη Σπάρτη, με την ευκαιρία της επετείου των τριάντα χρόνων κοινωφελούς δράσης του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.




   Στην ξενάγηση συμμετείχε η επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Ντία Τζανετέα, η οποία δήλωσε:

   «Η κατασκευή του νέου, σύγχρονου νοσοκομείου στη Σπάρτη, με τη δωρεά του ΙδρύματοςΣταύρος Νιάρχος, αποτελεί μια επένδυση ουσίας για τη δημόσια υγεία και ένα έργο πρωτοποριακό που αλλάζει τα δεδομένα για τη Λακωνία.

   Σήμερα είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά την εξέλιξη των εργασιών και διαπίστωσα ότι το έργο προχωρά με συνέπεια και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα. Η τήρηση του προγραμματισμού επιβεβαιώνει τη σοβαρότητα με την οποία υλοποιείται ένα έργο υψηλών προδιαγραφών, που θα αναβαθμίσει καθοριστικά τις υπηρεσίες υγείας στην περιοχή μας.

   Με την ολοκλήρωσή του, οι πολίτες της Λακωνίας θα έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες περίθαλψης, ενώ οι επαγγελματίες υγείας θα διαθέτουν υποδομές υψηλής ποιότητας και εξοπλισμό τεχνολογιών αιχμής ώστε να επιτελούν το έργο τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πρόκειται για ένα έργο με ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα, που ενισχύει την ασφάλεια, την ποιότητα ζωής και την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας».

   Η κα Τζανετέα ευχαρίστησε τον κ. Μ. Τσαγγαράκη, Διευθυντή έργου της αναδόχου Εταιρείας ΑΒΑΞ, την κ. Όλγα Τουρλομούση, αρχιτέκτονα του γραφείου του Ρέντζο Πιάνο, τον κ.Μιχάλη Καραβά, αρχιτέκτονα της Εταιρείας ΑΒΑΞ, τον κ. Σπύρο Παναγιωτόπουλο, Διευθυντή Επίβλεψης, τον κ. Στέργιο Δημητράκη, πολιτικό μηχανικό του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και το μέλος της παράταξης Σπάρτη Νέα Πορεία, κ. Νίκο Τσούκλερη, πολιτικό μηχανικό, που εργάζεται στο εργοτάξιο, οι συνέβαλαν στην άρτια παρουσίαση του έργου και στην απόλυτα ενημερωτική ξενάγηση στους χώρους του εργοταξίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tζανετέα για νέο Nοσοκομείο Σπάρτης: Eνα έργο ουσίας για την υγεία στην Λακωνία

   Άνοιξε για το κοινό το εργοτάξιο του νέου Γενικού Νοσοκομείου στη Σπάρτη, με την ευκαιρία της επετείου των τριάντα χρόνων κοινωφελούς δρά...