Πλεύρης από την Αργολίδα για Σαμαρά: ''Να εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες, προκειμένου να είναι μέρος της ΝΔ'' (video)

   Σε έντονο προεκλογικό κλίμα κινείται πλέον η χώρα, με τις περιοδείες των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. 



   Η Πελοπόννησος συγκαταλέγεται στους πρώτους σταθμούς αυτής της εξόρμησης, με την Αργολίδα να υποδέχεται σήμερα τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνο Πλεύρη, ο οποίος συνοδευόταν από τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννη Ανδριανό. 

   Κατά την επίσκεψή τους στην αγορά του Άργους, οι δύο κυβερνητικοί παράγοντες έγιναν αποδέκτες έντονων παραπόνων από παραγωγούς και επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι ανέδειξαν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συρρίκνωση του εισοδήματός τους και στο αυξημένο κόστος παραγωγής.

   Ωστόσο, το πολιτικό ενδιαφέρον επικεντρώθηκε κυρίως στις δηλώσεις του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου σχετικά με τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά. Απαντώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου του BEST Αργολίδας, Κατερίνας Κουρτέλη, ο κ. Πλεύρης κινήθηκε σε διαφορετικό τόνο, υποστηρίζοντας ότι «θα πρέπει να εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες ώστε να είναι μέρος της Νέας Δημοκρατίας», στέλνοντας μήνυμα υπέρ της διατήρησης της ενότητας της παράταξης. 

   Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και η αντίδρασή του σε δήλωση υπηκόου Μπαγκλαντές, ο οποίος φέρεται να υποστήριξε ότι «στο Ναύπλιο δεν υπάρχουν έλεγχοι». Σύμφωνα με όσα μετέφερε η Κατερίνα Κουρτέλη, ο υπουργός ζήτησε να κινηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. 

   «Ζήτησε να ληφθούν πίσω του χαρτιά του, να σταματήσουν οι διαδικασίες ασύλου» καθώς «Δεν δικαιούται κανένας με τα fake news να καλεί ξένους μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο, καθώς παραβίαση των νόμων της ελληνικής δημοκρατίας και δεν το θεωρεί ανεκτό». να επανεξεταστεί το καθεστώς παραμονής του συγκεκριμένου προσώπου, τονίζοντας ότι «κανείς δεν δικαιούται, μέσω ψευδών πληροφοριών (fake news), να παρακινεί παράτυπους μετανάστες να έρθουν στην περιοχή» καθώς αποτελεί «παραβίαση των νόμων της Ελληνικής δημοκρατίας και δεν το θεωρεί ανεκτό».

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Λήγει το Ταμείο Ανάκαμψης, μένουν τα εργοτάξια: Δήμοι και εργολήπτες ζητούν σχέδιο διάσωσης

   Ανοιχτά εργοτάξια, μισοτελειωμένες αναπλάσεις και σκαμμένους δρόμους και πλατείες κινδυνεύει να αφήσει πίσω της η λήξη του Ταμείου Ανάκα...