Θ.Δαβάκης: «Η χρηματοδότηση του Νέου Μουσείου Σπάρτης είναι εξασφαλισμένη και με την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού»

   ''Επικοινώνησα με την υπουργό Πολιτισμού και σύντομα θα υπάρξει διορθωτική παρέμβασή της'', αναφέρει ο Βουλευτής της ΝΔ Θανάσης Δαβάκης σε ανακοίνωση που εξέδωσε, τονίζοντας ότι «η χρηματοδότηση του Νέου Μουσείου Σπάρτης είναι εξασφαλισμένη και με την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού»:


   ''Πληροφορήθηκα πρίν λίγο τον «θόρυβο» που ξαφνικά δημιουργήθηκε σχετικά με την πορεία της κατασκευής του Νέου Μουσείου της Σπάρτης, εξαιτίας απάντησης της υπουργού Πολιτισμού σε κοινοβουλευτική Ερώτηση της συναδέλφου Νάγιας Γρηγοράκου, για το θέμα.

   Η Λακωνία περιμένει 30 και πλέον χρόνια από διάφορες κυβερνήσεις, όλων των «κομμάτων εξουσίας», να υλοποιήσουν κάτι που δικαιούται.

   Η κατασκευή ενός Μουσείου είναι μια σύνθετη υπόθεση, η οποία όμως ΤΩΡΑ έχει ξεκινήσει.

   Η θεσμική διαδικασία ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ και ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ μετά τη σύσκεψη της 24/7/24, όπου συμμετείχαμε οι συναρμόδιοι υπουργοί και οι θεσμικοί φορείς της Λακωνίας, ότι η χρηματοδότησή του θα γίνει από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.

   Στο μόνο που υπάρχει παρέκκλιση από τα όσα είχα δηλώσει τότε, είναι η μικρή απόκλιση του χρονικού ορίζοντα της δημοπράτησης του έργου, γεγονός που δικαιολογείται από την φύση του.

   Ενός έργου με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και με την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού.

   Επικοινώνησα με την υπουργό Πολιτισμού και σύντομα θα υπάρξει διορθωτική παρέμβασή της''.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tζανετέα για νέο Nοσοκομείο Σπάρτης: Eνα έργο ουσίας για την υγεία στην Λακωνία

   Άνοιξε για το κοινό το εργοτάξιο του νέου Γενικού Νοσοκομείου στη Σπάρτη, με την ευκαιρία της επετείου των τριάντα χρόνων κοινωφελούς δρά...