Με τη νέα Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μαριλένα Σούκουλη συναντήθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου

   Την πρώτη τους συνάντηση μετά την ανάληψη των νέων της καθηκόντων πραγματοποίησαν στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός και η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μαριλένα Σούκουλη, θέτοντας στο επίκεντρο τις μεγάλες προκλήσεις αλλά και τις σημαντικές ευκαιρίες που διαμορφώνονται για την Πελοπόννησο στους τομείς του περιβάλλοντος, της ενέργειας και της κλιματικής ανθεκτικότητας.



   Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη συνέχιση μιας ήδη ουσιαστικής και παραγωγικής συνεργασίας, η οποία πλέον αποκτά νέα δυναμική μέσα από τα αυξημένα καθήκοντα της Υφυπουργού. Κοινός στόχος παραμένει η προώθηση πολιτικών και έργων που θα ενισχύσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την ανθεκτικότητα της Πελοποννήσου απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις.

   Ο Περιφερειάρχης συνεχάρη την κ. Σούκουλη για την ανάληψη των νέων της καθηκόντων, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι η μέχρι σήμερα πολύ καλή συνεννόηση και κοινή αντίληψη για κρίσιμα ζητήματα της Πελοποννήσου θα συνεχιστεί με την ίδια αποτελεσματικότητα και από τη νέα της θεσμική θέση, προς όφελος της Πελοποννήσου και των τοπικών κοινωνιών της.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για τη διαρροή email 25.500 αποδήμων καταδίκη για την πρ.ευρωβουλευτή της ΝΔ Α. Ασημακοπούλου - ''Πυρά'' από την αντιπολίτευση: «Κράτος - λάφυρο στα χέρια της ΝΔ»

   Ποινές φυλάκισης από 8 έως 20 μήνες επιβλήθηκαν στους τέσσερις κατηγορούμενους, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλο...